Alla inlägg under oktober 2008

Av Sandra Mårtensson & Nanna Lykke - 17 oktober 2008 23:56

Hej Sandra!
Skicka gärna en inbjudan till RFSL Halland! Kanske kan ni även samarbeta på något vis! Jag vb mailet för kännedom.
Lycka till med konserten!
Vänliga hälsningar,
******************************

RFSL har bytt namn till RFSL - Riksförbundet för homosexuellas, bisexuellas och transpersoners rättigheter.Besök RFSL:s hemsida för ytterligare information: www.rfsl.se



14 okt 2008 kl. 19.02 skrev Sandra Mårtensson:

Hej!
Vi är två tjejer i Halmstad som skall hålla en konsert i slutet av januari -09 som vårt projektarbete, vi har för avsikt att den skall vara drogfri. Vi söker sponsorer och undrar om det finns någon möjlighet för er att bidra? Vi är tacksamma för minsta lilla. 
 
Vi skulle även vara tacksamma om någon av era medlemmar skulle vilja närvara. 
 
Tack på förhand 
/Sandra M

 

Klantig som jag är så har jag ju inte lyckats maila rätta organisationen utan jag skickade till hela sveriges förbund istället för enbart hallands... men jag har skickat dit men ännu inte fått svar

Av Sandra Mårtensson & Nanna Lykke - 7 oktober 2008 18:27

Jag och Nanna hade ett möte idag om konserten. Vi satte den 31/1 -09 som datum för konserten... den 15/11 skall vi ha bokat artisterna. Vi har börjar kicka igång detta ordentligt igen.

Presentation

Omröstning

Låter en Reggeakonsert som något kul att gå på? Kan du tänka dig gå?
 Ja
 Nej
 Kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards